Offentliggjort den: 22. januar 2019

Undersøgelse af fremtidens jagttegnsundervisning

Danmarks Jægerforbund og SEGES søger jagttegnskursuslærere til undersøgelse af de nye undervisningsmuligheder for Jagttegn.

Tekst: Jes Mikkelsen, Danmarks Jægerforbund

Med det nye tryk af Jagttegn udkommer også en opdateret E-bog. Alle jagttegnskursuslærere der bruger Jagttegn som deres primære undervisningsmateriale kan frit benytte E-bogen til jagttegnsundervisningen. Aspiranter, der køber bogen Jagttegn og dermed opnår login til Jagtprøven.dk får indtil videre gratis adgang til den digitale udgave.

Med en E-bog åbnes der mange nye muligheder for at skabe god læring hos aspiranterne. I E-bogen Jagttegn samles både billeder, film, lydfiler og ordforklaring i et format, og rækken af tekniske løsninger synes nærmest uendelig. Men giver det egentlig god undervisning?

Vi har brug for din hjælp

SEGES og Danmarks Jægerforbund ønsker at følge udviklingen på nærmeste hold og søger derfor jagttegnskursuslærere, som benytter E-bogen i deres undervisning. Undersøgelsen ledes af Markedschef hos SEGES, Steffen Gammelgaard, som har stor indsigt i at udvikle nye undervisningsprodukter.

Så kunne du være interesseret i at deltage i undersøgelsen vil SEGES meget gerne høre fra dig. Send en mail på stega@seges.dk med emnet ’Markedsundersøgelse E-bog’. Skriv kort hvor du underviser og hvilke aspiranter du typisk har, og gerne om dit erfaringsniveau med E-bøger.