Tilmeld dig kursusmoduler på DJ’s Lederuddannelse: Ledelse af frivillige

Der er masser af muligheder for gratis kurser, når man er medlem af Danmarks Jægerforbund. Det er sådan set bare om at få sig tilmeldt de kurser, du synes lyder interessante.

Vi har stadig ledige pladser på en masse kursusmoduler i foråret. Du behøver ikke tage alle modulerne i DJ's Lederuddannelse Ledelse af frivillige, men kan sagtens nøjes med et enkelt af de valgfrie moduler, som er udover basismodulerne. Alle kurser er som sagt gratis for medlemmer af Danmarks Jægerforbund og afholdes fra kl. 17.00-22.00 på hverdage.

Der er desuden gratis forplejning undervejs. I foråret 2019 kan du f.eks. vælge mellem kursusmodulerne:

Sociale medier (2. april i Jagtens Hus, Kalø)

Kurset er for dig, der bruger sociale medier og giver dig indsigt i de vigtigste sociale medier, målgrupper og god kommunikation.

Når tasterne taler (10. april i Jagtens Hus, Kalø)

Kurset er for dig, der sidder med brugere af elektroniske medier og giver dig forståelse for konflikterne på sociale medier.

Sociale medier (23. april i Stenlille Jagtforening)

Når tasterne taler (24. april i Odense Skydecenter)

Når tasterne taler (21. maj i Stenlille Jagtforening)

Grønt Råd- og Friluftsråds varetagelse (27. maj i Roskilde Strandjagtforening)

Kurset er for dig, der ønsker kendskab til lokalpolitisk interessevaretagelse.

Når tasterne taler (19. juni i Rødekro og Omegns Jagtforening)

Du kan i øvrigt læse mere om lederuddannelsens kursusmoduler og holde dig opdateret med udbuddet på vores uddannelsesside – klik her!