Masser af simuleret
skydning på Kalø

Geværer med laserlys, jagt i virtual reality og plastikkugler i haglbøssen - hjemme i stuen. Det var der alt sammen, da jægerforbundet inviterede kredsene til inspirationsdag på Kalø.

Tekst og Foto: Jacob Munkholm Jensen

Kredsene rundt om i Danmark trænger efterhånden til nyt udstyr. På foranledning af kreds- og aktivitetsudvalgsformændene , samlede Danmarks Jægerforbund lørdag den 24. august importørerne af skydebanesimulatorer på Kalø. Hér kunne kredsene sende repræsentanter for at teste udstyr og muligheder. De tilstedeværende producenter var Lazer Kino, Aim Point, SimWay og B4Hunt.

Se mere fra dagens aktiviteter i filmen herover.