Offentliggjort den: 30. april 2019

Maj-udgaven af magasinet Jæger er udkommet

Så er den nye udgave af Jæger på vej ud i postkasserne til alle medlemmer af Danmarks Jægerforbund. Læs et gratis uddrag online.

Igen i maj har vi stykket et spændende og omfangsrigt magasin sammen, som du kan glæde dig til at læse. Til dig, der endnu ikke er medlem af Jægerforbundet, har vi plukket et udvalg af de bedste historier fra bladet, som vi giver dig adgang til - kvit og frit.

I denne måneds udgave af Jæger finder du blandt andet vores årlige Bukke Top-10, hvor Nordjylland i dén grad skiller sig ud. Du kan også få gode råd om kuglefang, anmeldelser af våben og ammunition og læse mere om sædgås, skovflåt, schweisshund, mv.

Herunder finder du vores gratis uddrag af Jæger, og husk at du som medlem af Danmarks Jægerforbund kan læse hele Jæger på medlemsnettet og i appen Jæger - samt selvfølgelig direkte fra postkassen.