Offentliggjort den: 15. november 2019

Indbydelse til
kritikermøde i DJ

”Kritikerne” af DJ indbydes til møde med Jæger- & Samfundsudvalget i Danmarks Jægerforbund.

Hvorfor er der støj på linjen? Det er altid nemmere at sige, at det bare er støj fra personer med andre holdninger. Men de, som ”støjer”, har måske et budskab der er værd at lytte til.

Danmarks Jægerforbund skal kunne favne alle jægerne og tage teten og ansvaret for dialogen. Vi skal tage input, som ikke harmonerer med forbundets holdninger, seriøst og respektfuldt. Som forbund skal vi formå at inddrage, håndtere og skabe forenelighed, da vi alle har samme passion for jagten.

Jæger- & Samfundsudvalget vil derfor gerne indbyde nogle af kritikerne af Danmarks Jægerforbund til et møde. Datoen er fastlagt til:

Torsdag d. 9. januar 2020, kl. 19.00 - 21.00 i Ejby Hallen, Halvej 5, 5592 Ejby.

Målet er at drøfte hvordan vi kan tage diskussionen om uenigheder i fremtiden. Ikke for at fastlægge hvem der har ret. Men for at snakke om hvori uenigheden ligger, og om hvordan vi skaber forståelse for uenigheden og om hvordan vi klarlægger vores forventninger til hinanden. Det er sundt at være uenige. Det skaber fremdrift, dynamik og til tider bedre resultater, men der skal skabes forståelse for uenigheden.

Tilmelding til mødet skal ske inden den 10. december på mail di@jaegerne.dk.

Jæger- & Samfundsudvalget
Danmarks Jægerforbund