Offentliggjort den: 09. april 2019

Flere sikkerhedsbilleder på jagtprøven.dk

På jagtprøven.dk kan aspiranter nu finde endnu flere jagtrelevante sikkerhedsbilleder, som er en vigtig del af jagttegnsundervisningen og forberedelsen til jægerlivet.

Tekst: Jes Mikkelsen, Danmarks Jægerforbund

Undervisningsmaterialet fra Danmarks Jægerforbund vedligeholdes konstant i forhold til gældende lovgivning og pensum for jagtprøven. Med input fra en række jagttegnskursuslærere er der produceret en mængde nye sikkerhedsbilleder, som skal støtte aspiranterne frem mod jagtprøven.

Sikkerhed for jægere er en central del af jagttegnsundervisningen, så nye jægere er i stand til at deltage på jagter så snart jagtprøve og skydeprøve er i hus.

Login ind på jagtprøven.dk og prøv testen med de nye billeder.

Undervisning i sikkerhed er en central del af jagttegnsundervisningen – pas på hinanden derude

Tak til alle jagttegnskursuslærere som har hjulet med ideer til billeder og ikke mindst efterfølgende kvalificering af materialet.