Offentliggjort den: 18. december 2019

Få nyheder om jagt- og naturformidling til de mindste

Tilmeld dig projekt Bliv NaturligVis' nyhedsbrev og bliv opdateret på arbejdet med at oplyse de yngste om jagt, fiskeri og natur i Danmark.

Tekst: Jacob Munkholm Jensen

På fredag går projekt Bliv NaturligVis i luften med et nyt elektronisk nyhedsbrev, som udsendes hver måned. Du skal abonnere på nyhedsbrevet, hvis du gerne vil holde dig opdateret på det vigtige arbejde at lave relevant og afmystificerende formidling af jagt og fiskeri i børnehøjde. Og du skal abonnere på nyhedsbrevet, hvis du selv overvejer at blive frivillig formidler i projektet - der er altid brug for flere engagerede jægere, som brænder for sagen.

Du tilmelder dig let nyhedsbrevet ved at gå ind på Bliv NaturligVis' hjemmeside.

Et landsdækkende, gratis formidlingstilbud

Bliv NaturligVis er et gratis formidlingstilbud til skoler, daginstitutioner, SFO’er, spejdertrupper og andre fritidsorganisationer, som giver mulighed for at sammensætte et forløb med natur, jagt og lystfiskeri.

Projektet er skabt i et samarbejde mellem Danmarks Jægerforbund og Danmarks Sportsfiskerforbund, støttet af Nordea-fonden. Det bygger på et landsdækkende netværk af frivillige formidlere, og en samling af undervisningsmaterialer til forskellige klassetrin og aldre.