Offentliggjort den: 09. oktober 2018

Lovsamlingen 2018-19 er udkommet

Lovsamlingen til undervisningsmaterialet Jagttegn fra Danmarks Jægerforbund og forlaget SEGES er nu på lager, og materialerne kan igen bestilles på netbutikken

Tekst: Jes Mikkelsen, Danmarks Jægerforbund
Gratis lovsamling til jagttegnskursuslærere

Helt på linje med de foregående år kan jagttegnskursuslærere, der underviser i regi af Danmarks Jægerforbund, og som benytter bogen Jagttegn som deres primære undervisningsmateriale, modtage et gratis eksemplar af årets lovhæfte.

Ønsker du at modtage et gratis lovhæfte, skal du blot sende dit navn, adresse og telefonnummer i en mail til info@jagtproeven.dk Skriv gerne ’lovsamling’ i emnefeltet.

Nyt værktøj til opdatering på lovstofområdet

Selvom lovsamlingen ligner sig selv, er der sket ændringer i forhold til tilblivelsen af bogen. På baggrund af ønsker fra jagttegnskursuslærere, er det lykkedes at skabe en proces, der gør det muligt at fremhæve de væsentligste bekendtgørelsesændringer, så underviseren kan være opdateret til undervisningssæsonen. På jagtprøven.dk vil personer med login, kunne finde den splinternye oversigt ’Væsentlige ændringer i Lovsamlingen til jægeren 2018-2019’. Oversigten er et fremragende værktøj til underviseren som gerne vil være opdateret på konkrete bekendtgørelsesændringer.

Klik på linket HER og gå direkte til oversigten – Kræver login

Undervisningsmaterialer i elektronisk Ipaper-version

Den nye oversigt for ændringer vil være tilgængelig i en Ipaper-version, som giver brugeren fantastisk gode muligheder for at manøvrere rundt i bogen. Især søgefunktionen fungerer godt til undervisningsbrug. Det er også på Ipaper-platformen, at du kan se den nye E-bog af Jagttegn helt gratis frem til 1. december.

Opdateringer på baggrund af lovhæftet

Danmarks Jægerforbund er nu godt i gang med at opdatere jagtprøven.dk og andet undervisningsmateriale på baggrund af årets lovhæfte, så undervisningstilbuddet bliver i overensstemmelse med pensum for jagtprøvesæsonen 2019

Redaktionen af trykte lovsamlinger til jagttegnsundervisning fastfryses hvert år den 1. juli. Dette er aftalt blandt interessenterne omkring jagtprøven, så udbydere af materiale og undervisere ved hvilket indhold der er pensum for jagtprøven.

Find netbutikken hos SEGES på linket HER