Levering af Jæger i november

Når du skal læse novemberudgaven af Jæger, skal du tjekke din postkasse mellem den 29. oktober og den 2. november, hvor bladet bliver leveret.

Tekst: Kenneth Sletten Christensen, Danmarks Jægerforbund

I november er Jæger igen fyldt med jagtstof fra omslag til omslag. Læs for eksempel om jagt på havet, et portræt af Uffe Ellemann-Jensen, bliv klogere på de elg-besøg, Danmark har været begavet med gennem tiderne eller hvad med at dykke ned i en perfekt duejagt?

Alt sammen bliver leveret i medlemmerne af Danmarks Jægerforbunds postkasse mellem den 29. oktober og den 2. november.

Har du ikke modtaget bladet den 2. november skal du kontakte medlemsservice, og det kan du læse mere om her.

Vær i øvrigt opmærksom på, at der pga. en teknisk fejl mangler en side med foreningsmeddelelser i novembers medlemsblad. Den finder du her.