Læs i Jæger december 2018

Julens jæger er landet i postkassen, og det er med masser af jagt, natur og våbenstof. Som altid kan du få en gratis smagsprøve på bladet her, hvis du ikke er medlem endnu.

Tekst: Kenneth Sletten Christensen, Danmarks Jægerforbund

Når nu juledagene kryber ind på os, er det vigtigt, at have læsearsenalet klar, når der skal slås mave på sofaen.

December-udgaven af Jæger er spækket med gode jagthistorier, tips til naturplejen i juledagene og våben- og grej-nyt.

Sidste dag for omdeling af denne måneds Jæger er i dag, den 4. december.

Læs Jæger i vores app

Og som de fleste vist har opdaget, kan du også læse Jæger i vores app.

Som noget helt nyt har vi opdateret app'en med en markedsplads, hvor du kan købe og sælge jagtrelateret grej. Du kan også leje eller udleje jagt.

Hvis Jæger udebliver

Hvis Jæger ikke venter på dig i postkassen, vil vi meget gerne høre fra dig, så vi skal starte en reklamation hos vores distributør.

Læs mere her.

Få en gratis smagsprøve her

Få en gratis smagsprøve

Som medlem af Danmarks Jægerforbund får du Jæger 11 gange om året i din postkasse. Du får og adgang til vores app med køb & salg-markedspladsen, et hav af kurser og uddannelser, indflydelse på jagt-politikken i Danmark og meget mere.

Hvis du klikker på bladet kan du få en gratis smagsprøve på Jæger 12/2018.

Bliv medlem her.