Jægernes Naturfond har brug for din hjælp

Hvis du støtter Jægernes Naturfond med 200 kroner, kan dine penge lige nu blive til meget mere. Fonden mangler nemlig din støtte, hvis den skal nå på SKATs liste over godkendte, almennyttige foreninger.

Tekst: Kenneth Sletten Christensen, Danmarks Jægerforbund

Hvert år skal 100 sponsorer donere minimum 200 kr. som gave, hvis Jægernes Naturfond skal forblive på SKATs liste over godkendte, almennyttige foreninger og institutioner. At være på listen betyder bl.a. en betydelig momskompensation, og det er derfor altafgørende for fonden at stå på listen.

Lige nu - altså i skrivende stund - mangler fonden stadig donationer på over 200 kroner i 2018 for at nå på listen. Har du eller dit firma lyst til at hjælpe os, kan du donere 200 kroner eller mere via MobilePay på nummeret 56753. Det er vigtigt, at du tilføjer dit cpr.nr. eller cvr.nr. i kommentarfeltet, for at SKAT godtager donationen.

Du kan også lave en bankoverførsel til Jyske Bank, reg.nr.: 7854 og kontonr.: 0004700004. Her gælder det også, at du skal skrive dit cpr.nr. eller cvr.nr.

Slutteligt kan du også oprette en årlig betalingsserviceaftale på 200 kroner via Betalingsservices online tilmelding her. Linket fører dig videre til Nets' PBS indbetalingsside.

Jægernes Naturfonds formål er at virke for, at bevare danske dyrearter samt disses levesteder nationalt og internationalt, at udnyttelse af naturens ressourcer, herunder specielt ved jagt, foregår på en bæredyg-tig måde samt at udbrede kendskab til naturen, vildtet og de biologiske processer. De sidste år har fonden bl.a. støttet ederfugle-projektet på Christians Ø, forskellige markvildt og agerhøne projekter, arbejdslegater og meget mere.

Se hvad på jaegernes-naturfond.dk