11. december: Spor i sneen

Det er altid lidt lettere at få øje på sporene i nysne. Men det kan stadig være en udfordring at få sat ejermand på. Deltag i dagens julekalenderquiz og vind.

Tekst: Kenneth Sletten Christensen, Danmarks Jægerforbund
Foto: Verner Frandsen, som også har lavet spørgsmålene

Det er næppe nissefar, der har haft galocherne på og skridtet haven af på ovenstående foto. Vi skal dog lige have afgjort gårsdagens spørgsmål, inden vi kigger nærmere på det. For hvad var den gode hund apporterede i går? Jo, det var da en dobbeltbekkasin.

Og nu til dagens spørgsmål, hvor du skal kigge nærmere på fotoet, se bort fra gummistøvlen og så svare på:

Hvem har afsat sporene?

Vær med og vind!

Hver dag i december kan du deltage i Jægerforbundets julekalenderquiz og vinde en lille lækker præmie. Vinderne får direkte besked pr. mail - så skriv den rigtigt.

I dag er det en lækker termokop.

...Og tag så et kig i bunden af denne side, hvor du kan tilmelde dig vores nyhedsbreve. Nyt fra Danmarks Jægerforbund er vores ugentlige nyhedsbrev med alt inden for jagtens verden.

Julequizzen er udløbet. Se på forsiden for dagens spørgsmål.