Offentliggjort den: 02. marts 2017

Læs i Jæger i Marts 2017

Jæger 3/2017 er på gaden, og endnu engang er bladet spækket med gode artikler om jagt og alt deromkring. Blandt meget andet kan du dykke ned i et interview med Miljø- og Fødevareminister Esben Lunde Larsen, komme med på reguleringsjagt på en øde ø og læse om ulveparret i Vestjylland.

Med denne måneds udgave af Jæger, er der endnu et skud med masser af jagt, til Danmarks Jægerforbunds medlemmer.

Du kan blandt andet andet læse:

Et interview med Miljø- og Fødevareminister Esben Lunde Larsen, hvor han blandt andet fortæller om, hvorfor han valgte at se bore fra Vildtforvaltningsrådets indstilling om kronvildt.

En reportage fra øen Langli i Vadehavet, hvor Naturstyrelsen får assistance fra lokale jægere til den årlige ræveregulering og naturpleje. Og så bliver der selvfølgeligt også plads til hyggeligt samvær.

En artikel fra Thomas Lindy Nissens hånd, hvor han tager læseren med på en spændende kutterjagt med Næstved Strandjagtforening.

Nyt fra Vestjylland, hvor to ulve flere gang er set sammen. Noget der erfaringsmæssigt kan tyde på pardannelse.

Og så er der selvfølgeligt masser af nyt fra andre kroge af jagtens verden, tips til hundetræningen, natur- og vildtplejen, test af vildtkameraer og masser af nyt udstyr i Ting og Tips.

Som altid kan medlemmer af Danmarks Jægerforbund også læse hele bladet online. Du skal bare logge ind på medlemsnettet > min forside > Læs Jæger Online (linket virker kun, hvis du er logget ind).

Er du ikke medlem, kan du få en gratis smagsprøve af bladet lige her. Og så læse om alle de andre medlemsfordele her.

Læs Jæger - gratis version