Offentliggjort den: 27. april 2017

Invitation til ERFA-møder

Bliv opdateret på de seneste tiltag indenfor jagttegnsundervisning, mød andre jagttegnskursuslærere og skab betydningsfuldt netværk. ERFA-møder for jagttegnskursuslærere er et stærkt redskab til videreudvikling af jagttegnsundervisning til gavn for både underviseren og aspiranterne.

Danmarks Jægerforbund afholder igen erfarings-møder (ERFA) for jagttegnskursuslærere. Målet for møderne er samtale og dialog mellem jagttegnskursuslærere for at øge vidensniveauet omkring jagttegnsundervisning. Endvidere ønsker Danmarks Jægerforbund respons på undervisningsmaterialet ’Jagttegn’ for at optimere det bedst muligt. Tilmeld dig allerede i dag.

Møderne afholdes som aftenmøder fra kl. 18 - 21, og afholdes over hele landet.

Tilmeld dig eller læs mere om mødet ved at klikke på mødestederne herunder. Deltagelse er gratis

ERFA i Holstebro, tirsdag den 6. juni (Kreds 2)
     ERFA i Aalborg, onsdag den 7. juni (Kreds 1)
     ERFA i Vejen, torsdag den 8. juni (Kreds 4)
     ERFA i Bjæverskov, onsdag den 21. juni (Kreds 7)
     ERFA i Rønde, torsdag den 22. juni (Kreds 3)
     ERFA i Odense, tirsdag den 27. juni (Kreds 5)
     ERFA i Næstved, onsdag den 28. juni (Kreds 6)

Møderne findes også i oversigten 'Aktuelle kurser' på Jægerforbundets hjemmeside. Søg på 'ERFA'.