Offentliggjort den: 29. juni 2016

Telefonerne er lukkede mandag den 4. juli

Mandag den 4. juli 2016 er første arbejdsdag i Jagtens Hus i Kalø for administrationen i Danmarks Jægerforbund. Af tekniske årsager betyder det, at telefonerne er lukket samme mandag. Tirsdag den 5. juli kan du igen ringe til os.

Tekst: Danmarks Jægerforbund

De midlertidige lokaler i Mørke, der har huset administrationen i Danmarks Jægerforbund, mens Jagtens Hus blev opført, er netop nu fyldte med flyttekasser.

Det er de fordi fredag den 1. juli er sidste arbejdsdag i Mørke. Mandag morgen møder administrationen ind i de nye lokaler i Jagtens Hus.

Det betyder, at du ikke kan ringe til os mandag den 4. juli 2016. Den dag skal vores nummer overflyttes til den nye adresse, og det nye telefonsystem skal sættes op.

Vi forventer, at du kan ringe til os igen tirsdag den 5. juli.

Hen over sensommeren og efteråret vil vi afholde en række åbent hus-arrangementer, som du inden længe vil kunne læse mere om her på siden.