Offentliggjort den: 09. december 2016

Nyt samarbejde: Firmaarrangementer med jagt i centrum

Danmarks Jægerforbund har indgået et nyt samarbejde med den aarhusbaserede outdoor kok, Jakob Nusbaum, der er indehaver af Gourmensch. Samarbejdet er henvendt til firmaer og vil styrke fællesskabet med jagt, bål og god mad.

Har du tænkt på at bruge jagt og natur til at styrke sammenholdet mellem dine medarbejdere, kolleger og samarbejdspartnere til dit næste firmaarrangement eller som teambuilding?

Så har Danmarks Jægerforbund nu indgået et nyt samarbejde med den firluftslivselskende pandesvinger, Jakob Nusbaum fra Gourmensch. Han vil med gourmetmad over bål – krydret med jagt, natur, faglighed og meget mere efter dit behov og ønske – sætte fællesskabet i din virksomhed i centrum og tilbyde et afbræk, der kan skabe ny energi i hverdagen.

Arrangementerne vil være centreret omkring naturen og dens råvarer samt bruge faciliteterne ved Danmarks Jægerforbunds domicil Jagtens Hus i Kalø Vig ved Rønde. Det giver mulighed for at sanke urter, fisk, skalddyr og meget andet til jeres egenproducerede gourmetmad med årstidens råvarer. Og så kan det naturligvis kombineres med jagt og aktiviteter inden for jagtens verden. Du kan også leje Jagtens Hus’ mødelokaler, hvis du vil kombinere dagen med et fagligt program.

Vi skræddersyr dagen til dine behov.

Læs meget mere om hvad vi kan tilbyde dit firma, og hvordan du får svar på dine spørgsmål lige her.