Offentliggjort den: 21. september 2016

De nye kursistsamlemapper er klar

Den nye sæson med jagttegnsundervisning for nye kursister nærmer sig med hastige skridt. Fra Danmarks Jægerforbunds side håber vi, at du også i denne sæson vil lægge et godt ord ind for forbundet og beskrive hvilke fordele, det giver for den enkelte at være medlem.

Til det brug har vi udviklet en ny ”Kursistsamlemappe”, der kan bestilles ved henvendelse til:

Naja Dichmann Rohde, Tlf.: 88 88 75 01, E-mailadresse: ndr@jaegerne.dk

I samlemappen finder dine kursister:

• Brochuren "Jagttegnskursist – Kom godt ind I jagtens verden". På den sidste side i brochuren er der en indmeldelsesblanket.
  • Et eksemplar af Jæger.

Kursistsamlemapperne er naturligvis gratis.

Har du spørgsmål til materialet, må du endelig kontakte konsulent Jørgen Therkelsen, Tlf.: 88 88 75 00, mobil: 50 60 06 20 eller mail: jth@jaegerne.dk.