FM i bueskydning d. 4-6-2016.

Lørdag d. 4-6-2016 afholdt Danmarks Jægerforbund, forbundsmesterskab i skydning med jagtbuer på 3D banen i Idalund ved Sakskøbing.

Fra kreds 8 Bornholm deltog Orla Hansen og Kim Pedersen. Begge bueskytter stillede op i compound klassen, og opnåede endog meget fine resultater. Orla Hansen vandt guld med 140 point af 150 mulige, og blev således forbundsmester 2016. Kim Pedersen opnåede 122 point og sluttede på en flot 10.plads. Resultaterne skal ses i lyset af at mesterskabet må formodes at have deltagelse af landets dygtigste jagtbueskytter. Stort tillykke til begge bueskytter.

ME.