Kredsmødet i kreds 6 er AFLYST!

Regeringen har her til aften skærpet restriktionerne vedr. møder væsentligt.

Det betyder, at kredsmødet i kreds 6 14. marts på Damme Kro er AFLYST.

Der har i løbet af dagen været undersøgelser fra centralt hold med advokater vedr. vedtægter, og hvordan vi forholder os mht. valg af medlem til hovedbestyrelsen og godkendelse af delegerede til Repræsentantskabet. Dette fortsætter de næste dage.

Jeg vil løbende holde jer opdateret omkring dette.

Jeg vil også gerne henstille til, at man følger myndighedernes henstilling til at aflyse alle møder i forenings-regi – også selvom det måtte foregå i det fri og har været planlagt længe.

Vi står i en unik situation, og det har været vigtigt for mig, at der har været en officiel udmelding fra myndighederne, så der ikke kan skabes tvivl om det rigtige i at aflyse alle møder de næste uger. Dette har været diskuteret løbende i kredsbestyrelsen og med DJ centralt i løbet af dagen, og nu er der så kommet et klart svar fra myndighederne, som vi selvfølgelig retter os efter.

Danmarks Jægerforbund arbejder målrettet mod at finde løsninger på de problemer, som disse aflysninger skaber.

Pas på jer selv!

Torben Møller-Nielsen