Tekst: Webmaster

I samarbejde med Sydvestsjællands Jagtforening afholdes der et kursus i Hygiejne og Vildtsygdomme.
Kurset kræves efterhånden i det meste af Tyskland for at man kan gå på jagt . Kurset gør også at man må sælge op til 500 stk. vildt i Danmark til detailhandelen eller private.
Kurset udbydes at Veterinærmyndighederne i samarbejde med DJ.
Da kurset afholdes udenfor den normale kursusperiode er det ikke muligt at få refunderet kursusgebyret som er:

600 kr. for ikke medlemmer og 500 kr. for medlemmer.

Kurset afholdes i Sydvestsjællands Jagtforenings klubhus, Revhuset ved siden af Isbaadsmuseet på Storebæltsvej, ved foden af Storebæltsbroen d. 6/6 2018 kl. 1800 til 2200.

Man tilmelder sig ved at indsætte beløbet på følgende konto: reg. 2433 kontonr. 4383 569 481 i feltet: besked til modtager skriver man, hvis man er medlem, sit medl. nr. og er man ikke medlem skriver man sit tlf. nr. desuden sender man en mail til kimjkf@gmail.com hvor man skriver sit navn adresse og tlf. nr samt evt. medl. nr når man har indbetalt pengene. Der er plads til 25 personer og kommer der ikke 20 tilmeldinger aflyses kurset og pengene tilbagebetales.
Kursus gebyret skal indbetales senest. d. 8/5 2018