KVALIFIKATIONS SKYDNING TIL FM 25 JUNI KREDS 3 FOREGÅR I 2022 PÅ ÅRHUS SKYDEBANE

KVALIFIKATIONS SKYDNING TIL FM 25 JUNI KREDS 3 FOREGÅR
I 2022 PÅ ÅRHUS SKYDEBANE

Skydningen er kun for medlemmer i kreds 3.
Tilmelding til skydningen er indtil 15. juni forbeholdt medlemmer der ønsker at stille op til forbundsmesterskabet i Ulfborg 18. september, såfremt man kvalificerer sig hertil. Ledige pladser kan herefter anvendes af medlemmer der ikke ønsker at skyde kvalifikation til forbundsmesterskabet.
Det er ikke tilladt at tilmelde sig selv flere gange for at reservere pladser til andre - hver skytte SKAL tilmeldes ved eget navn. Ved tilmeldingen skal der bruges en individuel email for hver enkelte skytte.
Tilmeldingen er bindende.
Det er muligt at købe forplejning på skydebanen.
Der skal bruges 30 patroner til skydningen. Der er ikke mulighed for indskydning. Sikkerhedspløk skal anvendes - kan lånes på stedet.
Der skydes på hold af 4 personer.
Kontaktperson: Peter schmidt på tlf.: 40940043

Link til tilmeldingen: https://event.it/dj-aktiviteter/3r0h5t