Jagtfeltskydning lørdag og søndag den 15. og 16. juni 2019

Jagtfeltskydning lørdag og søndag den 15. og 16. juni 2019

Kreds 3 indbyder igen i år til en hel weekend med jagtfeltskydning lørdag og søndag den 15. og 16. juni 2019 i Hevring skydeterræn. Alle er velkomne!

Mødestedet og indskrivningen er igen i år placeret i Hevring by ved adressen Voer Færgevej 26, 8950 Ørsted. Der vil være mulighed for at købe mad og drikke begge dage. Mødetid er 45 min. før oplyst skydetid.

Der skydes på hold af 6 personer. Man kan både tilmeldes som et helt hold eller som en eller flere enkeltpersoner.

Ved tilmelding hvor man ikke er et helt hold, så fyld venligst men bestemt pladserne op hvor der i forvejen er tilmeldte, så man ikke blokerer for 6 mands hold.

Der vil til begge skydninger blive benyttet  elektronisk tilmeldingssystem, og pladser kan kun bookes igennem dette system. Der åbnes for tilmelding til begge dage d. 1. marts.( Link vil blive lagt op på face book og kredsens hjemmeside 1 marts Hvis du ønsker at deltage lørdag skal der bruges EN individuel email adresse pr skytte, ellers kan der ikke tilmeldes, samt at krydse af i feltet, hvor du tilkendegiver evt. ønske om at deltage i Forbunds mesterskabet 2018 hvis du kvalificerer dig.

Pris kr. 200 pr person indbetales ved tilmelding.

Evt hjælp vedr tilmelding så kontakt Bo Rodam efter 18 på mobil 61133319

Hvis i kender jægere eller andre som kunne tænke sig at følge med jer rundt og se hvordan det hele foregår er de velkomne. J

Der vil komme link til tilmeldings systemet på Kredsens hjemmeside og Facebook, når vi nærmer os 1 marts

Alle yderligere informationer om skydningen vil blive offentliggjort på kredens hjemmeside www.jagtkreds3.dk samt på Facebook gruppen Jagtfeltskydning i Hevring. Hvis man i lighed med sidste år oplever at der hurtigt er udsolgt bedes man holde øje med Facebook gruppen Jagtfeltskydning i Hevring hvor eventuelle afbudspladser vil blive slået op hvis disse skulle opstå.

Tilmelding kan ske via linketHER

Skydningen om lørdagen fungerer som kredsmesterskab samt kvalifikation til DJ forbundsmesterskab i jagtfeltskydning. Der skydes i Mester, Jæger, Dame og Veteranklasse. Ønsker man at skyde kvalifikationsskydning skal man tilmelde sig senest d. 31 april. Herefter vil skydningen om lørdagen blive åbnet for alle.

Lørdag vil der blive uddelt medaljer efter endt skydning til de tre først placerede skytter i hver klasse.

Skydningen om søndagen er åben for alle, men der kan ikke skydes kvalifikations skydning. Har man aldrig prøvet at skyde jagtfeltskydning før, så er her muligheden. Der er erfarne instruktører tilstede på alle baner som gerne hjælper dig med at prøve jagtfeltskydning.

Der vil ikke blive udfærdiget en resultatliste om søndagen.

Søndag vil der ikke være bemanding i sekretariatet, men en infotavle som udførligt informerer om hvad du skal gøre, hvor bussen går fra, og alt det andet praktiske på dagen. Husk mødetiden er stadig 45 min før din bookede skydetid. Din skydetid er den tid du skal være klar ved bane 1.Der er ikke mulighed for indskydning.

Der bruges Ca. 50 patroner til feltskydningen, dertil kommer ca.10 patroner til bjørneprøven pr omgang.

Følg med på http://www.jagtkreds3.dk/   eller Facebook: Jagtfeltskydning i Hevring

Mere info ved Aksel Sørensen på 21747597 eller jagtaksel@mail.dk

Der vil som sidste år være forskellige salgsboder med jagtrelevant udstyr.