Memira Eyecenter er Skandinaviens førende inden for synskirurgi og behandler alle former for synsfejl. Hvert år hjælper vi mere end 10.000 personer med at slippe for briller og kontaktlinser. Danmarks Jægerforbund har indgået aftale med Memira Eyecenter for at tilbyde medlemmer muligheden for at nyde friheden og gå på jagtuden briller og linser.

Som kunde hos Memira kan du vælge mellem flere klinikker i hele Skandinavien – heraf 14 centralt beliggende i Danmark. Alle vores klinikker udfører synskorrigerende behandlinger indenfor både øjenlaserkirurgi og intraokulær kirurgi (linseudskiftning). Hvilken metode, der passer bedst til dig og dine synsfejl, afgøres altid af en specialuddannet optiker i samråd med en øjenlæge med speciale i refraktiv kirurgi.

En synskorrigerende operation er et trygt alternativ til briller og linser, og som medlem af Danmarks jægerforbund tilbyder vi en gratis undersøgelse (værdi 300 kr.) samt 3000 kr. i rabat på en øjenoperation (1500 pr. øje) (*).

Øjenlaser

Dette er typisk en mulighed for dig, som er nærsynet, langsynet eller har bygningsfejl og er under 45 år. Læs mere her.

Linseudskiftning

Når man er fyldt 45 år, har de fleste brug for at anvende læsebriller, da man rammes af alderssyn . Med en linseudskiftning slipper man for at skulle bruge læsebriller efterfølgende. Samtidig bliver andre eventuelle synsfejl såsom nærsynethed, langsynethed og bygningsfejl også korrigeret. Efter en linseudskiftning undgår man desuden risikoen for at udvikle grå stær i fremtiden. Læs mere her.

Hvorfor vente, når du allerede nu kan leve livet uden briller og linser? Book din tid her eller ring til os på 88 80 28 00. Du kan også blive klogere på synskirurgi ved at se vores forskellige film på Youtube.

(*)
For at være berettiget til rabat skal du have oplyst, at du er medlem af Dansk Jægerforbund forud for operationen. Rabatten kan ikke opnås med tilbagevirkende kraft. Tilbuddet kan ikke kombineres med andre tilbud og rabatter