Alle ved at øvelse gør mester! Nu har du muligheden for at øve dig, lige meget hvor du er. Gaim Compact systemet er en virtuel jagt- og skyde simulator som alle jægere kan have derhjemme, på kontoret eller i jagtforeningen.

GAIM Compact systemet er designet og udviklet af eksperter og jægere hos Aimpoint, for at skabe et avanceret og virkelighedstro træningsmoment, med den korrekte ballistik og vildtets anatomi. GAIM Compact gør det muligt at træne hvor som helst, intensivt og gentagende, hvilket skaber muskelhukommelse og gør dig klar til den rigtige jagt. GAIM Compact kommer med: Gaim VR Rifle, håndlavet i Italien, samlet med GAIMs aftrækker i Sverige. Tre jagt scenarier: Vildsvin, Kronvildt og Ænder. SimPro® Skyde simulator.

For at køre Gaim Compact skal du bruge en Oculus Quest 2 - en VR-brille, der kan købes i enhver elektronikbutik. GAIM sælger ikke disse. Der kommer løbende nye scenarier som man kan købe og downloade direkte fra Oculus App-store i brillen.

Medlemmer af Danmarks Jægerforbund kan bruge rabatkoden DJF2021 og få 10 pct. på GAIM Compact og gratis downloade lerdue-spillet SimPro® Clay Pigeon. Spillet tilføjes automatisk til din bestilling, når du benytter rabatkoden.

Gå til GAIM's hjemmeside og bestil dine varer her.

Rabatten kan ikke opnås med tilbagevirkende kraft. Tilbuddet kan ikke kombineres med andre tilbud og rabatter.