Offentliggjort den: 15. februar 2021

FM i Natur- & Jagtsti 2021 - desværre også aflyst

Coronavirus fører nok engang til at forbundsmesterskabet aflyses.

Tekst: Jes Mikkelsen
Foto: Max Steiner

FM i Natur- & Jagtsti bliver heller ikke til noget i 2021. Mesterskabsudvalget har været i dialog med prøveledere og andre frivillige med bærende poster. Konklusionen er, at der ikke er muligt at planlægge og gennemføre et forbundsmesterskab af tilfredsstillende kvalitet.

Af den årsag aflyses forbundsmesterskabet, som skulle have fundet sted den 12. juni i Hevring skydeterræn på Norddjurs.

Forhåbentligvis letter corona-tågen i løbet af sommeren, så Natur- & Jagtsti, i vanlig stil, kan blive en del af sensommerens jæger-events og arrangementer.

Læs og se mere om Natur- & Jagtsti HER