Offentliggjort den: 08. december 2020

Webinar: Valg af hvalp

Går du med overvejelser om at anskaffe dig en hundehvalp, og kunne du godt bruge gode råd i forbindelse med valget af din kommende jagthund? Så deltag i webinaret den 15. december kl. 19.00.

Spørgsmålene kan hobe sig op, når man overvejer at anskaffe sig en ny jagthundehvalp. Mens nogle jægere allerede er erfarne hundeejere, er andre helt nye i gamet, og ofte kan man opleve at få mange, og meget forskellige gode råd. Det kan være svært at navigere i, og derfor har Danmarks Jægerforbund valgt at hjælpe dig på vej. I løbet af webinaret, som afholdes den 15. december kl. 19.00-20.00, hjælper og støtter vi kommende jagthundeejere i valget af jagthund. Vi kommer omkring tanker og overvejelser før anskaffelse, valg af race og opmærksomhedspunkter i løbet af den første tid efter anskaffelsen.

Oplægsholder er Ove Dam Hedegaard, som er jægerforbundets jagthundekonsulent.

Det koster gratis for DJ-medlemmer, og alt, hvad du har brug for, er en internetforbindelse og en god stol. Så er du klar til at følge med hjemme fra stuen.