Offentliggjort den: 31. marts 2020

Tips & Tricks til hundefolket

Jægerforbundets jagthundekonsulent, Ove Dam Hedegaard, opfordrer alle til at bruge lidt ekstra tid på deres hund i disse coronatider.

Mange af os opholder os i disse dage hjemme det meste af tiden, og mange har etableret hjemmearbejdsplads. Sådan er det også for Ove Dam Hedegaard, Danmarks Jægerforbunds jagthundekonsulent. Men Ove er ikke sådan lige at placere i en stol foran skærmen dagen lang, og vi har jo alle godt af frisk luft.

Derfor har han - indtil videre - lavet to små inspirationsvideoer til hundefolket, som handler om små hyggestunder med hundene, nu, vi alligevel er hjemme.

Se dem her: