FM i Jagthornsblæsning 2020 er aflyst

Grundet udfordringen med Coronavirus og de pålagt restriktioner, har jagthornsudvalget valgt at aflyse forbundsmesterskabet 2020.

FM i Jagthornsblæsning bliver ikke til noget i 2020. Jagthornsudvalget har vurderet, at da det jo alligevel ikke er muligt at samles og øve til mesterskabet, så vil det ikke give mening at afholde det. Forbundsmesterskabet skulle have været afholdt på Kastellet i København den 23. maj 2020.

- En eventuel udskydelse, som vi har talt om i udvalget, giver heller ikke mening da vi ikke kan samles. Jeg håber at I alle har forståelse for den beslutning som udvalget har taget. Til gengæld er vi klar til næste år, lyder det fra jagthornsformanden, Bjarne Rasmussen.

Kastellet har nemlig - og med stor gæstfrihed - givet tilsagn om at afholde forbundsmesterskabet i 2021, lørdag den 22. maj næste år. I den forbindelse skal der lyde et stor tak til Kastellet og til Storkøbenhavns Jagtforening.

Således får alle et år mere til at øve på kastellets jæger rapsodi.