Offentliggjort den: 22. januar 2020

DJ søger forbundsinstruktører

Vil du være en del af et spændende team? Danmarks Jægerforbund søger 2 forbundsinstruktører til jagthundeområdet i Nordsjælland og Midt- og Vestjylland.

Som forbundsinstruktør får du muligheden for at sætte yderligere fokus på processen omkring uddannelse, vidensdeling og erfaringsudveksling blandt de mange frivillige jagthundeinstruktører, trænere, hjælpere m.fl., som er med til at skabe et solidt fundament af egnet apporterende jagthunde - uddannet på hundens præmisser.

Du skal med andre ord være med til at løfte niveauet blandt vores dygtige jagthundeinstruktører, kursister og andre med interesse for jagthunde. Som forbundsinstruktør får du til opgave at undervise, spotte ressourcepersoner, motivere, dele viden og erfaring, og ikke mindst øge og udvikle kendskabet til træning af jagthunde i Danmarks Jægerforbund.

Primære arbejdsopgaver

• Overbygning af jagthundeinstruktøruddannelse lokalt i jagtforeningerne
  • Koordinering af uddannelse, vidensdeling og erfaring mellem jagtforeninger der tilbyder jagthundetræning
  • I samarbejde med de øvrige forbundsinstruktører og jagthundekonsulenten at sikre forsat udvikling og nytænkning i uddannelse af jagthunde
  • Sikre et forsat stort tilbud af kurser og uddannelse målrettet bredden af jagthundeførere i Danmark
  • Undervise på instruktøruddannelser, efteruddannelser, mv.

Ansøgningsfrist og tiltrædelse hurtigst muligt.

Læs mere om stillingen her.