Offentliggjort den: 22. februar 2019

Bundne signaler til FM er nu offentliggjort

De udtrukket signaler til Forbundsmesterskabet i jagthorn 2019 er nu tilgængelige på blæsjagthorn.dk.

Jagthornsmesterskabet finder i år sted lørdag, den 25. maj 2019 på Nordjyllands Landbrugsskole, Lundsbæk, Halkærvej 3, 9240 Nibe ca. 20 km vest for Aalborg.
Danmarks Jægerforbunds jagthornsudvalg byder i samarbejde med Nibe Jagthorns Blæsere og Nordjyllands Landbrugsskole velkommen til forbundsmesterskabet i jagthornsblæsning 2019, hvor tilskuere også er meget velkomne – fri entre.

Følgende bundne signaler er udtrukket:

B-klassen:
Solo: Fürst-Pless: Vildsvinet (39), Edderfuglen (18)
Parforce: Sneppen (23), Dåhjorten (17)
Grupper: Elgen (38), Vækning (26)

A-klassen:
Solo: Fürst-Pless: Skovduen (16), Begrüssung (28)
Parforce: På gensyn (42), Vildanden (21)
Grupper: Agerhønen (22), Blishønen (40)

Mester-klassen:
Solo: Fürst-Pless: Opbrud til jagt (29), Kronhjorten (25)
Parforce: Jagtvelkomst (27), Sikahjorten (31)
Grupper: Gåsen (32), Nibe 2019

Der åbnes for tilmelding til forbundsmesterskabet umiddelbart efter afholdelse af duelighedsprøverne.