Test dig selv: Er du klogere end en aspirant?

Vi fejrer at e-bogen "Jagttegn" er klar i sin fulde version ved at give den gratis ud indtil den 1. december, med tilbud på den fysiske bog og med en gratis "prøve-jagtprøve". Find det her.

Tekst: Kenneth Sletten Christensen, Danmarks Jægerforbund

Den mest populære bog til at læse op til jagtprøven med, Jagttegn, har fået en digital lillebror, som er propfyld med interaktive elementer, der tager jagttegnsundervisningen til et nyt niveau, med blandt andet film direkte i bogen, ekstra mange billeder, der gør vildtkending til en leg og meget mere.

For at fejre, at e-bogsversionen af Jagttegn er færdig, kan du frem til den 1. december læse den gratis på jagtprøven.dk, hvor du på forsiden finder bogen.

Skal du igang med at tage jagttegn, eller mangler du et godt opslagsværk om jagt i bogreolen? Så fejrer Danmarks Jægerforbund og SEGES, der står bag bogen, også udgivelsen med et kampagnetilbud på den fysiske bog med tilhørende login til det digitale jagttegnsunivers på jagtprøven.dk. Du finder tilbudet her.

Den sidste gave i glædesstrålerne er den gratis "prøve-jagtprøve", du lige nu kan finde her. Kan du få nok rigtige - og kan du få flere end din jagtkammerat? Del den med vedkommende og find ud af det.

For at bestå en jagtprøve, skal man have mindt 36 svar rigtige.