2. december: Test din viden i julekalenderquizzen og vind

Bag årets anden låge i julekalenderquizzen gemmer sig et spørgsmål fra marken. Mon du kender svaret?

Tekst: Kenneth Sletten Christensen
Foto: Verner Frandsen, der også har lavet spørgsmål

Nisserne er så småt begyndt at trampe rundt deroppe på loftet. Mon de snart er sultne? I mellemtiden kan du snuppe spørgsmålet bag dagens låge i julekalenderquizzen:

Hvordan vender haren i sædet?

Deltag i vores konkurrence ved at sende svaret ind herunder.

Det rigtige svar på gårsdagens spørgsmål om de manglende sprosser var: Det er de to issesprosser, der sidder lige over øjensprosserne.

Vær med og vind!

Hver dag i december kan du deltage i Jægerforbundets julekalenderquiz og vinde en lille lækker præmie. Vinderne får direkte besked pr. mail - så skriv den rigtigt.

I dag er det en "nak og æd-kop".

...Og tag så et kig i bunden af denne side, hvor du kan tilmelde dig vores nyhedsbreve. Nyt fra Danmarks Jægerforbund er vores ugentlige nyhedsbrev med alt inden for jagtens verden.

Konkurrencen er afholdt.