Nye noder til 2017

I forbindelse med afholdelsen af Danmarks Jægerforbunds forbundsmesterskab i jagthornsblæsning 2017, er mesterklassens bundne stykke for grupper nu offentliggjort her på hjemmesiden

Per Iversen har i forbindelse med næste års forbundsmesterskab og Danmarks Jægerforbunds 25 års jubilæum skrevet mesterklassens bundne musikstykke for grupper.

Hvis du ønsker at gemme lydfilerne på din egen computer, kan du gøre følgende: Før musen henover ordet "Lydfil". Højreklik og vælg Gem link som. Du kan nu vælge, hvor på din egen computer du vil placere filen. Tryk Gem.

Nedenstående noder til grupper er det ukendte signal/musikstykke for 2017.

1. Fürst-Pless I

2. Fürst-Pless II