Offentliggjort den: 12. februar 2016

Husk tilmelding til jagtfeltskydning

Jagtfeltskydning kræver for i år i de fleste kredse, at du går ind på Jægerforbundets aktivitetskalender og tilmelder dig skydningen. Aktivitetskalenderen finder du på forsiden af hjemmesiden og for at finde din lokale kreds' jagtfeltskydning, skal du blot søge på det. Se arrangementerne her og hvordan du tilmelder dig.

Den 23. april slår Kreds 6 dørene op til årets første jagtfeltskydning, og henover sommeren følger de resterende kredses arrangementer. I år skal skytter, der vil deltage i skydningerne i kreds 1, 2, 3, 4, 5 og 6, tilmelde sig via Jægerforbundets aktivitetskalender på forsiden af vores hjemmeside. Du kan se her, hvordan du gør det.

Skytter, der vil deltage i arrangementerne i kreds 7 og 8, skal tilmelde sig lokalt. Det kan du læse mere om i medlemsbladet.

Kreds 3 åbner for tilmeldinger til deres arrangement den 1. marts, så besøg aktivitetskalenderen igen der, hvis du vil med til den skydning.

Årets jagtfeltskydninger

• Kreds 6: 23. og 24. april - tilmeldingsfrist den 13. april.
  • Kreds 1: 11. juni - tilmeldingsfrist den 16. maj.
  • Kreds 4: 11. juni - tilmeldingsfrist den 30. april.
  • Kreds 2: 19. juni - tilmeldingsfrist den 30. april.
  • Kreds 5: 28. august - tilmeldingsfrist den 21. august.

Af hensyn til de frivillige, der planlægger arrangementet, opfordres alle interesserede til at tilmelde sig hurtigst muligt, selvom der kan være længe til skydningen.

Tekst: Redatktionen