Så er det atter tid til kredsmøderne

Fredag, 27. feb 2015

Med det tidligste forårs komme kommer også kredsmøderne i Danmarks Jægerforbund. De ordinære kredsmøder afholdes fra sidst i februar til midt i marts. Du kan finde datoer og steder her.

Menige medlemmer og tillidsfolk på alle niveauer i Danmarks Jægerforbund stimler i den kommende tid sammen på skoler og kroer i deres lokale kredse. Det er nemlig tid til kredsmøderne i Danmarks Jægerforbund.

Her er en liste over de enkelte kredses mødedatoer.

Kreds 1: Lørdag den 28. februar 2015

Kreds 2: Lørdag den 14. marts 2015

Kreds 3: Tirsdag den 3. marts 2015

Kreds 4: Søndag den 15. marts 2015

Kreds 5: Søndag den 8. marts 2015

Kreds 6: Lørdag den 7. marts 2015

Kreds 7: Søndag den 1. marts 2015

Kreds 8: Mandag den 9. marts 2015

Formanden for Danmarks Jægerforbund, Claus Lind Christensen, håber at så mange foreninger som muligt, lader sig repræsentere ved møderne:

- Jeg ser hvert år frem til kredsmøderne, som er en af hjørnestenene i demokratiet i Danmarks Jægerforbund. Derfor håber jeg også, at alle jagtforeningerne lader sig repræsentere på deres kredsmøder. Det giver de bedste forudsætninger for sunde drøftelser, der kan være med til at sætte den organisatoriske og politiske kurs for vores fælles arbejde. Vi ses på kredsmøderne, vel mødt!

Kenneth Sletten Christensen