Offentliggjort den: 28. december 2015

Kom til foredrag om Jægerforbundets projekter

I Januar og februar afholder Danmarks Jægerforbund en foredragsrække rundt om i landet, som har til formål at præsentere de projekter, som forbundet deltaget i, og som bidrager med nyttig viden om Danmarks natur og fauna. Du tilmelder dig foredragene i vores aktivitetskalender.

I den forgangne tid har vi i Danmarks Jægerforbund afholdt en fagkonference på Kalø og udgivet en fagrapport, som et led i bestræbelserne på, at få formidlet både den viden, vi samler via vores mange projekter, og hvordan vi samler den.

Næste skud på stammen er en række foredrag ude i landet, som henvender sig til den nysgerrige jæger, der kan tænke sig at få et indblik i forbundets faglige arbejde.

Her finder du foredragene

Foredragene afholdes kl. 19.30-22.00 og foredragsrækken er som følger:

• Den 25. januar 2016: Østdansk Landboforening, Center Allé 6, 4683 Rønnede
  • Den 1. februar 2016: Jels Motel & Sportscenter, Ørstedvej 10, Jels, 6630 Rødding.
  • Den 8. februar 2016: Ullerslev Kultur og Idrætscenter, Skolevej 2, 5540 Ullerslev
  • Den 10. februar 2016: Nordjyllands Landbrugsskole, Halkærvej 3, 9240 Nibe

Tilmelding sker her - via vores aktivitetskalender på hjemmesiden.

Husk også at det er muligt at efterspørge konkrete foredrag fra Jægerforbundet, som gladeligt kommer ud i din lokale jagtforening og fortæller om et givent emnet. Læs mere om det her.