Kursus aften - Lav dine egne grillpølser af vildt 2021

• Sted: Slagter Jacob Kalundborg
  • Start dato/tid: 16-03-2021 19:00:00
  • Slut dato/tid: 16-03-2021 22:00:00
  • Pris: kr. 300 + forbrug af snitter og andet kød.
  • Kontaktperson: Benjamin G. Hansen
  • Level: Forening
  • Forening: 0007008 - Vestsjællands Jagtforening
  • Jægerråd: 0000077 - Kalundborg Jægerråd
  • Kreds: Kreds 7
  • Oprettelsesdato: 12-01-2021

De kommende arrangementer i Vestsjællands Jagtforening forsøges gennemfør så vidt det er muligt i forhold til covid-19 restriktioner. Derfor vil vi gerne opfordre jer til at melde til arrangementerne, så har vi nemlig meget nemmere ved at holde jer opdateret om evt. aflysninger eller ny dato for arrangementet.

Vi kender det alle sammen. Der ligger altid lige et stykke vildt nederst i fryseren, som vi har overset. Det kan være hals fra rådyr, bov eller bare lidt blandede stykker småkød, der er blevet glemt. Alt vildtkød kan i princippet bruges.

Det er der råd for nu. Der er nemlig i år mulighed for at lave dine egne grillpølser med dit eget vildt under kyndig vejledning fra slagterne hos Slagter Jacob Kalundborg.

Det bliver ’hands on’ dvs. at I selv skal i gang med at røre, ælte og stoppe i tarm. Det meste kød kan bruges og vi sørger for snitter og ekstra kød, som kan tilkøbes.

Prisen for kurset er 300 kr. per person inkl. krydderier, tarme samt opskrifter. Der må påregnes merudgift til f.eks. snitter og ekstra kød, ost osv.

Max antal deltagere 12 personer.

Dato for kursus er tirsdag d. 16. marts 2020 kl. 19:00
Hos Slagter Jacob, Kordilgade 10, 4400 Kalundborg

Tilmelding og yderligere info kontakt Benjamin på SMS 3118 2205 eller mail gunthelhansen@live.dk