COMBISKYDNING / Minifeldtskydning

• Jægerråd: 0000092 - Nordfyns Jægerråd
  • Kreds: Kreds 5
  • Oprettelsesdato: 25-01-2023

Combi/ Minifeltskydning d. 22. april på 100m banen i Nr. Esterbølle skytteforening.
Vi har igen i år vores lille Combiskydning på 100 & 200 m riffelbanen i samarbejder med de 3 jagtforeninger Nordfyns Jagtforening, Veflinge/Vigerslev Jagtforening og Bogense Land og Strandjagtforening. Riffel delen består af skydninger på tid til forskellige skive med bl.a. råbuk, ræv, vildsvin, lerduer osv., samt en skydning med haglgevær til 25 trap lerduer. Al riffelskydning foretages fra standpladsen i huset og skive/mål står på 100 0g 200 meters afstande, med jagtrelateret ting til hjælp med skydningen, så som forskellige skydestillinger og hjælpemidler. Du skal selv medbringe patroner til riffel og hagl, samt egne geværer. Vi starter kl. 09:00 om formiddagen og skyder til kl. 14:00 og der vil være præmieoverrækkelse umiddelbart efter kl. 14:00. Der er ikke tilmelding; men man møder bare op og deltager.
Mød meget gerne op fra kl. 09:00, da vores erfaring siger, at der er kø efter kl. 12:00. Alle er velkommen til at deltage også ikke medlemmer.