Jagthundetræning Narhøj Forår 2022

• Jægerråd: 0000095 - Odder Jægerråd
  • Kreds: Kreds 3
  • Oprettelsesdato: 22-01-2022

Jagthundetræning starter op igen i Narhøj onsdage 17:30. Vi starter op igen onsdag den 9. marts 2022 Adr. Narhøj, Vadsmøllevej, Falling
Vi udbyder træning i de grundlæggende elementer i lydighed – det vil sige kontakt med føreren, at gå pænt i snor (uden at trække), sidde og blive siddende, dække og blive liggende. Apportering på land og i vand af dummyer, fuglevildt. Vi forsøger at dele holdet op i hvalpe/unghunde og øvet hunde – første gang mødes alle på samme tidspunkt.
Træningen er tilrettelagt efter principperne om positiv forstærkning. Vi følger de nationale guidelines omkring Corona og vil løbende tilpasse vores træningsaftner til situationen.
For at deltage i træningen skal hunden have en ansvarsforsikring og være vaccineret efter gældende regler. 250,- kr. for 8 gange. Husk at lufte din hund inden træning + fodring er bedst efter træning.
Af hensyn til tilrettelæggelsen af træning mv. bedes du tilmelde dig på mail jefi@arlafoods.com eller på 89381706. Vi glæder os til at se jer.
Vh. Jesper Schæfer og Jens Erik Fisker