Bukkejagt i Vivild JF 16. maj – 15. juni

• Kreds: Kreds 3
  • Oprettelsesdato: 21-02-2021

Bukkejagt i Kommuneskoven 16. maj – 15. juni 2024
Som noget nyt og for at give flere chancen for at deltage i riffeljagten i Kommuneskoven, lancerer vi et nyt koncept.
Bukkejagt i kommuneskoven er i 2024 mulig for alle medlemmer af Vivild Jagtforening, og der betales blot et beløb på 50 kr. pr. morgen.
For at vi altid har styr på, hvem der jager i skoven (max. 2 jægere) og på hvilket tidspunkt, koordineres jagten i en facebookgruppe.
Denne gruppe annonceres på Vivild jagtforenings facebookside, samtidig som foreningens årsprogram udkommer.
Retningslinjer for tilmelding og betaling:
Man skal i facebookgruppen: Vivild Jagtforening - Bukkejagt i kommuneskoven lave et nyt opslag, med information om, hvilken dato man planlægger at indfinde sig i skoven, samt om man vil jage i den østlige eller vestlige del af skoven, samt selvfølgelig sikre at et andet medlem af jagtforeningen ikke er kommet én i forkøbet og går på jagt i samme del af skoven.
De overordnede retningslinjer for bukkejagten begrænser jagten til at måtte foregå fra solopgang til kl. 8 i perioden 16. maj 2024 til 15. juni 2024.
Der kan være op til to personer på jagt samtidig i henholdsvis den østlige og den vestlige del af skoven. Evt. nedlagt buk skal købes af skytten til kr. 400.
Betaling, som foregår via mobilepay (799279) – NB! NYT MOBILEPAY NUMMER – skal finde sted, inden man indfinder sig i skoven med sin riffel.
I fald man skulle være interesseret i at deltage, men ikke er på Facebook, så giv lyd til Kasper Fogh på tlf. 31251331 eller mail: kasperfogh@gmail.com. Så finder vi en løsning.