Fællesjagt

• Jægerråd: 0000113 - Syddjurs Jægerråd
  • Kreds: Kreds 3
  • Oprettelsesdato: 30-08-2020

Fællesjagt 2020 lørdag den 31. oktober. Fællesjagt for foreningens medlemmer på arealer, der stilles til rådighed af medlemmer og ikke medlemmer inden for foreningens naturlige område. MØDESTED: Lars Jensen , Edelstrupvej 3, 8444 Balle (20668133). MØDETID: Kl. 09.00 ( præcis) Forevisning af gyldigt jagttegn. BETALING: Lodsejere og jægere, der stiller arealer til rådighed kr. 300.00, og medlemmer der har betalt kontingent og har været medlem et år kr. 400.00. Betalingen er incl. JÆGERGRYDE MED EN LILLE EN, efter jagten. DER ER PLADS TIL MAX 30 JÆGERE. Først til MØLLE. Sidste frist for tilmelding til fællesjagten er den 15. oktober 2020 og tilmeldingen er bindende. Tilmeldingen starter 1. oktober til Ingelise, og KUN på 20292237. Efter kl. 18.00(GRUNDET ARBEJDE)Husk: Alle jægere med hund, forventes at melde hund til. Folk må forvente at skulle gå igennem i nogle såter, hvis der er for lidt hunde. Nedlagt vildt tilfalder lodsejer, dog kan der købes fasaner skudt ved de 2 volierer. HUSK MADPAKKE TIL FROKOSTEN. Med stor jæger hilsen fællesjagtudvalget.