JAGTTEGNSKURSUS

• Start dato/tid: 23-09-2020 19:00:00
  • Slut dato/tid: 23-09-2020 21:30:00
  • Pris: 2500,00
  • Kontaktperson: Henning Kiil / tlf. 29258957 eller Svend Erik Jensen / tlf. 20967685
  • Level: Forening
  • Forening: 0001315 - Aaby Sogns Jagtforening
  • Jægerråd: 0000076 - Jammerbugt Jægerråd
  • Kreds: Kreds 1
  • Oprettelsesdato: 28-08-2020

Aaby Sogns Jagtforening afholder jagtegnskursus i vinterhalvåret 2020 / 2021.
Jagttegnskurset vil indeholde den teoretiske og praktiske undervisning, der vil gøre dig i stand til at tage jagtprøven. Undervisningen foregår i efteråret på mandage i ugerne 40-41-42-43-45-47-50 med start kl. 19:00. Undervisningen vil primært foregå i og ved Jægerhytten, Torngårdsvej 28, 9440 Aabybro, og du vil få et grundigt kendskab til vildtbiologi, vildtkending, natur- og vildtpleje, våbenkendskab, jagtformer, jægerhåndværk m.v.

Du vil i forbindelse med kurset også få mulighed for at deltage i vildthåndtering, forlægning af vildt, tilberedning af vildtretter samt deltagelse i sæsonens fællesjagter (uden våben).

Du skal udover kursusgebyret påregne udgifter til: Jagttegnslærebog og lovsamling - Høreværn og skydebriller - Obligatorisk skydning / evt. ekstra skydning til lerduer - Frivillig jagtprøve (hvis du ønsker at deltage denne) - Jagttegnsprøvegebyr.

For yderligere oplysninger, kontakt venligst: Henning Kiil, Aaby Sogns Jagtforening / tlf. 29258957 eller Svend Erik Jensen, jagttegnskursuslærer / tlf. 20967685