Fasanjagt på Svenstrup Gods ved Borup 2020

• Jægerråd: 0000077 - Kalundborg Jægerråd
  • Kreds: Kreds 7
  • Oprettelsesdato: 10-02-2020

Der afholdes fasanjagt på Svenstrup Gods ved Borup søndag d. 15. november 2020 kl. 8.30

Mødested: Svenstrup Gods, Borupvej 100, 4140 Borup.

Vi starter med morgenmad kl 08.30. Herefter går vi på jagt, og til frokost bliver der serveret en varm ret. Dagen sluttes af med parade og efterfølgende kaffe.

Der forventes at skulle skydes 40-60 stykker vildt (primært fasaner). Der deltager max. 15 skytter, og skytterne bliver transporteret rundt i terrænet på dagen. Der må skydes med lovlig ammunition.

Det er muligt at medbringe egen lydig hund til apportering. Hvis dette ønskes meddeles dette ved tilmelding.

Indtil d. 1. februar 2020 er tilmelding til dette arrangement kun for medlemmer af Vestsjællands Jagtforening. Hvis man er medlem og ønsker at invitere en ven med, som ikke er medlem, så kan dette lade sig gøre.

Efter d. 1. februar 2020 kan alle med gyldigt jagttegn tilmelde sig turen.

Ved tilmelding betales 1.700 kr. pr. deltager. Man er først tilmeldt når betalingen er modtaget, og betalingen er bindende. Hvis man bliver forhindret i at deltage efter tilmelding og betaling, må man selv finde en deltager til pladsen, eller kontakte undertegnede og høre om der er andre på venteliste. Der betales ikke penge retur.

Prisen dækker jagt og forplejning på dagen.

Efter tilmelding indbetales pengene på konto reg. 5367 kontonr. 0244869. Husk at skrive dit navn og tlf. på indbetaling, og at det er for jagt på Svenstrup Gods, så vi har en mulighed for at se hvem du er og hvem der har betalt.

Tilmeld dig/jer så hurtigt som muligt for at sikre jer en plads, men også fordi at vi d. 30. maj 2020 tager stilling til, om vi er nødt til at aflyse jagten grundet for få tilmeldte.

Tilmelding og spørgsmål til: Hans Henrik Madsen tlf.: 28 71 05 97 eller mail: hans7913@gmail.com