Bliv NaturligVis Efterårscamp

Efterårscampen er projekt Bliv NaturligVis' tilbud til alle børn med natur og jagt i blodet. Er du mellem 13 og 15 år, så har du mulighed for at deltage på en af landets spændende camps, hvor vi bor i naturen og lever af den. Du skal lære om grundlæggende jagtteknik gennem oplevelser og praktisk arbejde sammen med andre unge med samme interesse som dig.

Vi bor primitivt i fx shelter og opholder os udenfor det meste af tiden. Vi har kun et begrænset antal pladser, og der er rift om dem, så skynd med din tilmelding.

Program og pris

Program og praktiske oplysninger fremsendes efter tilmeldingsfristens udløb.

• Pris for juniormedlemmer kr. 700,-
  • Pris for ikke-medlemmer kr. 800,-

Prisen er inkl. al forplejning, logi og materialeforbrug under kurset.
(kontakt evt. medlemsservice for evt. oprettelse af juniormedlemsskab)

Målgruppe

For at deltage skal du være mellem 13 og 15 år og have lyst til at bruge nogle dage af din efterårsferie i det fri sammen med andre jagtinteresserede unge mennesker. Hvor lang tid varer det og hvor er det? Efterårscamp varer tre dage med to overnatninger, og der er Efterårscamps både på Kalø i Jylland og på Sjælland.

Ved tilmelding skal barnets alder angives under bemærkninger.
Udfyld venligst også spørgsmål om tilladelse til fotografering af barnet på kursusdagene.

Steder for årets Efterårscamps forventes i kalenderen efter sommerferien. De forventes afholdt i uge 42.

Er årets kurser afholdt eller endnu ikke oprettet kan du efterspørge mere information på kurser@jaegerne.dk, hvor vi forsøger at svare tilbage hurtigst muligt.