Spørgsmål og svar

Nedenfor finder du en række ofte stillede spørgsmål vedrørende dit medlemskab i Danmarks Jægerforbund.

  • Hvad koster mit kontingent?

    1. Din kontingent afhænger af, hvilken type medlemskab du har, samt hvilke(n) lokalforening(er) du er medlem af.

    Priserne på de enkelte medlemstyper finder du her

  • Hvad får jeg for mit kontingent?

    Med dit medlemskab yder du et værdifuldt bidrag til at sikre jagten og bevare naturen i Danmark.

    På denne side finder du flere informationer om, hvad du får for din penge. Du kan også se en grafik af, hvordan pengene fordeles i DJ her.

    På Medlemsnettet finder du endvidere en side, hvor de kontante medlemsfordele er oplistet.

    Hvis du har spørgsmål til dit medlemskab eller dit kontingent, er du altid velkommen til at kontakte Medlemsservice

  • Hvordan skifter jeg lokal jagtforening?

    Du skal blot kontakte Medlemsservice.

  • Hvordan bliver jeg medlem af en lokal jagtforening mere?

    Ønsker du at blive medlem af en lokal jagtforening mere, kan du enten indmelde dig via vores indmeldelsesformular - husk at vælge medlemskategorien Ekstraordinær medlem.

    Alternativt kan du kontakte Medlemsservice.

  • Hvordan opdaterer jeg mine personlige oplysninger?

    På siden: http://www.jaegerforbundet.dk/medlemsnettet/min-forside/min-side/ kan du se, hvilke oplysninger, vi har registreret om dit medlemskab. På samme side kan du rette dine personlige oplysninger. Husk at gemme, når du har gennemført alle rettelser.

    I vores app Jæger kan du under Min Profil > Min Side også se og rette i dine personlige oplysninger.

    Alternativt kan du kontakte Medlemsservice.

  • Jeg er flyttet, hvordan retter jeg min adresse?

    Husk altid at melde flytning til Danmarks Jægerforbund. Selv om du modtager Jæger på din nye adresse, er det vigtigt at melde flytning til os. Det er nemlig ikke sikkert, at vi har fået oplysninger om din nye adresse fra PostNord.

    På siden: http://www.jaegerforbundet.dk/medlemsnettet/min-forside/min-side/ kan du se, hvilke oplysninger, vi har registreret om dit medlemskab. På samme side kan du rette din adresse. Husk at gemme, når du har gennemført alle rettelser.

    I vores app Jæger kan du under Min Profil > Min Side også se og rette i dine personlige oplysninger.

    Alternativt kan du kontakte Medlemsservice.

  • Jeg har fået ny mailadresse, hvordan retter jeg den i systemet?

    På siden: http://www.jaegerforbundet.dk/medlemsnettet/min-forside/min-side/ kan du se, hvilke oplysninger, vi har registreret om dit medlemskab. På samme side kan du rette din mailadresse. Husk at gemme, når du har gennemført alle rettelser.

    I vores app Jæger kan du under Min Profil > Min Side også se og rette i dine personlige oplysninger.

    Alternativt kan du kontakte Medlemsservice.

  • Jeg har ikke modtaget Jæger, hvordan laver jeg en reklamation?

    Kontakt Medlemsservice, så sørger vi for, at du får tilsendt et nyt eksemplar.

    Du kan også sende en sms til 1919. SMS-servicen fungerer på følgende måde:

    1. Send en sms til 1919.
    2. Start din SMS med at skrive ordet Jæger og så et mellemrum.
    3. Skriv derefter i din sms: Mangler blad nr. 5 – og så dit navn, adresse og medlemsnr. Det koster kun almindelig sms-takst at sende.
    4. Du modtager en retur-SMS som kvittering.
    5. Medlemsservice modtager din besked og sender derpå Jæger afsted med posten.
  • Hvordan melder jeg mig ud af Danmarks Jægerforbund?

    Du kan melde dig ud af Danmarks Jægerforbund ved at kontakte Medlemsservice.