Årets forsider 2023:
Hvilken er bedst?

Vær med til at bestemme årets forside 2023 - når du stemmer deltager du også i konkurrencen om et gavekort på 5.000 kroner til jagtudstyr.

2023 rinder ud, og dermed skal I læsere afgøre, hvilken forside fra årets udgaver der er bedst. Hvis du er med til at stemme, så deltager du automatisk i lodtrækningen om et gavekort til Jaguargruppen på 5.000 kroner. Erfaringsmæssigt er det kun ca. 1.000 læsere, der ”orker” at deltage, og det giver dermed DIG de største vinderchancer i noget ”lotteri”.

Uanset hvilken forside du stemmer på – om det bliver den, der får flest stemmer, eller den, der får færrest – så deltager du på lige fod med alle andre, der stemmer. Alt, hvad vi kræver af dig, udover din stemme, er dit navn, din adresse og dit medlemsnummer, så vi kan sende gavekortet til det rette sted.

Sidste chance for at stemme er fredag den 8. december. Du kan selvfølgelig kun stemme én gang. Vinderforsiden og vinderen af lodtrækningen bliver offentliggjort i Jæger nummer 2, 2024.

Årets forsider 2023

Skriv din mail-adresse
Skriv dit telefonnummer
Indtast venligst dit medlemsnr.
Hvilken forside er bedst?
Vælg årets bedste forside