Formidlingskursus

Formidlingskursus indgår som et modul i Danmarks Jægerforbunds instruktøruddannelse til hund. Kurset er en del af uddannelsen til jagthundeinstruktør.

Formål

At introducere kursisterne for kendskab til og forståelse for egne evner indenfor formidling og undervisning. Kurset giver dig som deltager viden om at instruere, når du skal fungere som instruktør på dit felt. Modulet skal skabe en refleksion hos kursisten om opfattelsen af undervisning, formidling og kreativitet

Indhold

Modulet vil indeholde beskrivelse af narrative teorier og en lang række værktøjer, som kursisten kan vælge til og fra. Der vil blive arbejdet i plenum og i grupper.
Målgruppe: Dette kursus (eller kurset ”Instruktionsteknik”) er obligatorisk for alle der ønsker at blive jagthundeinstruktør i Danmarks Jægerforbund.

Forberedelse

Der fordres en vilje til at ville formidle, samt en vilje til at anerkende egne formidlingsmæssige svagheder og styrker.

Kr. 900,00 for medlemmer – medlemmer har fortrinsret på kurset
Kr. 1.500,00 for ikke-medlemmer

Deltagere

Max antal deltagere 24 – min. 12 deltagere.

Du tilmelder dig kurset i vores kursuskalender, hvor du kan se, om der p.t. er nogle planlagte kurser, se aktuelle kurser her (skriv formidlingskursus i søgefeltet)

Du kan få yderligere information om kurset på kurser@jaegerne.dk eller rette henvendelse til jagthundekonsulenten odh@jaegerne.dk.