Europæisk jagtansvarsforsikring

Er du medlem af Danmarks Jægerforbund? Hvis ja, så kan du tegne denne europæiske jagtansvarsforsikring til følgende priser og med kun 500 euro i selvrisiko. Denne nye europæiske jagtansvarsforsikring dækker væsentligt mere end den danske jagtansvarsforsikring tilknyttet dit jagttegn, der kun dækker skader, der sker under selve jagten. Men har du tegnet denne europæiske jagtansvarsforsikring, vil du være dækket fra du tager på jagt og til du er hjemme igen - også i Danmark.

Priser på forsikringen

Medlem af DJ:

• 1 års varighed med dækning på 6 mio euro. Pris: 35,82 euro
  • 1 års varighed med dækning på 15 mio euro. Pris: 46,40 euro
  • 3 års varighed med dækning på 6 mio euro. Pris: 101,42 euro
  • 3 års varighed med dækning på 15 mio euro. Pris: 132,27 euro.

Ikke medlem af DJ:

• 1 års varighed med dækning på 6 mio euro. Pris: 59,63 euro
  • 1 års varighed med dækning på 15 mio euro. Pris: 77,37 euro
  • 3 års varighed med dækning på 6 mio euro. Pris: 169,97 euro
  • 3 års varighed med dækning på 15 mio euro. Pris: 220,48 euro.

Bliv medlem af Danmarks Jægerforbund

Bliv en del af vores interessefællesskab og få masser af fordele, indflydelse og muligheder.

Når du melder dig ind i Danmarks Jægerforbund, skal du vælge mellem to muligheder. Enten tegner du et såkaldt direkte medlemskab udenom en jagtforening – eller også melder du dig ind via en jagtforening. I sidstnævnte tilfælde melder du dig både ind i en jagtforening efter eget valg og i Danmarks Jægerforbund.

Meld dig ind her eller ring til 88 88 75 00. Du kan også vælge at sende en sms til 1919 med teksten "blivmedlem" efterfulgt af et mellemrum, dit navn og telefonnummer. Så kontakter vi dig efterfølgende.

Læs mere om hvad du får ud af dit medlemskab her.