Månedens foto: En over nakken

Deltag i vores fotokonkurrence og vind præmier. Hver måneds vinder går videre til konkurrencen om at blive årets foto i Jæger.

Vinteren blev længere og hårdere, end de fleste lige havde regnet med. Det klarede vi homo sapiens fint ved at skrue op for både varme og kalorieindtag, mens de pelsede og fjerede skabninger havde det lidt sværere. Det resulterede i kampe om føden, som Tonni Skousens vinderfoto af de to musvåger glimrende illustrerer i Jæger nr. 3.

Bliv endelig ved med at sende os jeres bedste naturfotos, og deltag i konkurrencen om de fine præmier. Konkurrencen fortsætter i hele 2024, hvor en dygtig fotograf hver måned vinder en lækker pakke med merchandise til en værdi af i alt 374,- og går videre til konkurrence om årets foto. Året foto vinder et gavekort på kr. 2.500 til jagt- og outdoor udstyr.

Månedens og årets foto vil også blive trykt i Jæger, så vær opmærksom på at du skal sende billedet til os i høj opløsning. Som tommelfingerregel skal et billede minimum fylde 1mb for at kunne trykkes i bladet. Vi forbeholder os ret til kunne genanvende indsendte billeder i forbindelse med vore medier og vores kommunikation fremover.

For at deltage i konkurrencen skal du maile det til os med emnet "månedens foto". Pga. kravene til kvaliteten er det nødvendigt, at vi modtager billedet på mail. Du skal selvfølgelig selv have taget billedet, og det skal på en eller anden måde relatere sig til emnerne natur og jagt. Dit bidrag skal sendes til mailadressen: foto@jaegerne.dkHusk også at opgive fuld adresse, medlemsnummer samt telefonnummer, tak.

Læs mere om reglerne for Månedens foto og se gallerierne fra tidligere år.