Offentliggjort den: 22. december 2021

DJ's anbefalinger vedr. corona

Igennem hele perioden med corona, hvor samfundet har måttet lukke ned i forskelligt omfang, har jægerforbundet opdateret sin corona-side med anbefalinger til jægerne. Det gør vi stadigvæk.

I Danmarks Jægerforbund følger vi myndighedernes udmeldinger, og vi vejleder altid med afsæt i disse. På siden Info om corona i forhold til DJ's aktiviteter holder vi løbende øje med myndighedernes anbefalinger og restriktioner, som kan have betydning for jægerne. Det vil derfor være en god idé at holde øje med siden og orientere dig her, hvis du skulle være i tvivl om de i øjeblikket gældende bestemmelser.

Siden er senest blevet opdateret den 22. december 2021.

Har du corona-relaterede spørgsmål, som ikke kan besvares i vejledningerne på siden, er du velkommen til at skrive til os på mail corona@jaegerne.dk.